Saturday, May 26, 2012

Effortlessly handle the amount of phone calls.



Our call center is meticulous in sending out a verification email for those customers that happen to register on line or over the phone when contacting one of your agents. If the customer decides to sign up online, they will get an instant follow up phone call for confirmation. We are capable of developing a reduced rate enrollment program before the recognized deadline, such as a pre registration or Costa Rica’s Call Center can effortlessly handle the amount of phone calls to a business at same time to sign up multiple customers. Our outsourcing services can aid with transportation alternatives, related expenses or any topic that requests attention in order to be present at your event.

Nuestro centro de atención telefónico es meticuloso al enviar correos electrónicos de verificación para aquellos clientes que se han registrado en línea o por teléfono al contactarse con uno de sus agentes. Si el cliente decide registrarse en línea, inmediatamente recibirá una llamada telefónica de confirmación. Somos capaces de desarrollar un programa de inscripción de tarifa reducida antes del plazo reconocido, tal como un pre-registro o Costa Rica’s Call Center puede manejar fácilmente la cantidad de llamadas de teléfono a un negocio y al mismo tiempo registrar a clientes múltiples. Nuestros servicios de contratación externa pueden ayudar con alternativas de transporte, costos relacionados o cualquier tema que requiera de atención para estar presente en su acontecimiento.