Thursday, May 24, 2012

Successfully handle objections

Advanced Telemarketing Sales

Ventas avanzadas de Telemercadeo

A thoughtfully produced calling script, combined with intense motivational telemarketing training, will successfully prepare your team mentality and increase their endurance to complete the maximum number of recorded sales each business day. Every additional qualified lead can make a substantial increase to your company’s growth and bottom line.

Un guión de llamada producido cuidadosamente, combinado con el entrenamiento intenso de telemercadeo, preparará con éxito la mentalidad de su equipo y aumentará su resistencia para terminar el número máximo de ventas registradas cada día laboral. Cada primacía calificada adicional puede hacer que el rédito de su compañía crezca exponencialmente.

Only the most loyal, intelligent and motivated call center agents will be selected for your outsourcing campaign. Costa Rica’s Call Center will only consider interviewing those with the capacity to successfully handle objections with grace while at the same time thinking one step ahead of the client in order to make a successful sale on the phone.

Sólo los más leales, inteligentes y motivados agentes del centro de llamadas serán seleccionados para su campaña de contratación externa. Costa Rica’s Call Center sólo considerará entrevistar aquellos con la capacidad de manejar exitosamente objeciones con gracia mientras que al mismo tiempo ir un paso más adelante que el cliente para hacer una venta exitosa por teléfono.

An average telemarketer that runs through a script quickly for fear of rejection or hung up upon, will never be able to compete equally to one of our well trained call center telesales executives. We take pride in representing you and your company when selling your product or service. Costa Rica’s Call Center will only hire experienced telemarketing closers with limitless potential, period.

Un teleoperador promedio que solamente usa el guión rápidamente por miedo al rechazo o que su llamada sea cortada, nunca podrá competir igualmente con uno de nuestros ejecutivos de telemercadeo bien entrenados del centro de atención telefónico. Nos enorgullecemos representándolos al vender su producto o servicio. El centro de atención telefónico de Costa Rica empleará solamente cerradores de telemercadeo experimentados con el potencial ilimitado, punto.