Thursday, May 24, 2012

Lend a hand to your sales force



There are specific kinds of surveys that are carried out that extract information with the underlying purpose of creating a sale. In this particular instance, Costa Rica’s Call Center will generate an improved knowledge of your company's products and services while carrying out the survey. The capacity to give your company direct feedback from the customers can offer a sales team the precise information to close a deal while combating any rebuttal given. Lend a hand to your sales force by eliminating wasted efforts on out-of-date, unbeneficial information.

Hay tipos específicos de encuestas que se realizan y que extraen la información con el propósito subyacente de crear una venta. En este caso en particular, Costa Rica’s Call Center generará un conocimiento mejorado de los productos y servicios de su compañía mientras que realiza la encuesta. La capacidad de darle a su compañía la retroalimentación directa de los clientes le puede ofrecer a un equipo de las ventas la información exacta para cerrar un trato mientras que combate cualquier objeción dada. Presten una mano a su fuerza de ventas eliminando esfuerzos perdidos en información anticuada, sin beneficios.

Genuine competitive advantage



Acquiring new customers is 10 times more difficult and expensive than retaining old ones. Our carefully crafted surveys are used to tactfully remind your customers of the high value they are to your company. We will identify issues that are critical to developing old customer retention and uncovering their concerns, which would prevent a loyalty factor from deteriorating. Costa Rica’s Call Center realizes that in an increasingly competitive market, returning to relationships that are more personal with customers can be a genuine competitive advantage. While the majority of companies fear a discontented customer, our call center agents encourage all clients to voice any dissatisfaction they may have about your company or industry. By paying attention to every detail, Costa Rica’s Call Center will supply your company with priceless constructive criticism that can be implemented to bring to a standstill potentially lost profits and to increase customer satisfaction.

La adquisición de nuevos clientes es 10 veces más difícil y costosa que conservar los clientes ya obtenidos. Nuestras encuestas cuidadosamente hechas se utilizan para recordar sutilmente a sus clientes el elevado valor que tienen en su compañía. Identificaremos los problemas que son críticos para desarrollar la retención del cliente y descubrir sus preocupaciones, lo que evitaría que el factor de lealtad se deteriorara. Costa Rica’s Call Center sabe que en un mercado cada vez más competitivo, el volver a las relaciones que son más personales con los clientes pueden ser una ventaja competitiva auténtica. Mientras que la mayoría de compañías le teme a un cliente descontento, nuestros agentes del centro de atención telefónico animan a todos los clientes a expresar cualquier descontento que puedan tener sobre su compañía o industria. Al prestar atención a cada detalle, Costa Rica’s Call Center suministrará a su compañía las críticas constructivas inestimables que se pueden implementar para frenar por completo la potencial pérdida de los réditos e incrementar la satisfacción del cliente.

Qualified to carry out all phone calls

Focus Group Surveys

Enfoque Inspecciones de Grupo

Our call center’s main purpose is to aid in producing a tailor made survey to accomplish all of your company's information objectives. Your Costa Rica’s Call Center Survey team will be qualified to carry out all phone calls in a non-biased, stress free tone in order to be familiar with the accurate mind-set of your customer. The result will not be spoiled by pressure or misdirected questions so we may acquire the accurate information for your company’s expansion. Our personal contact will produce a true first hand impression by each prospective customer. Most importantly, our agents will send this significant information to you for immediate action.

El propósito principal de nuestro centro de atención telefónico es ayudar a producir una encuesta específica para lograr todos los objetivos de información de su compañía. Su equipo de encuestas del centro de atención telefónica de Costa Rica realizará todas las llamadas de teléfono sin prejuicios negativos o tensión en su voz para familiarizarse con el preciso modo de pensar de su cliente. El resultado no será estropeado por la presión o preguntas mal dirigidas, así que podemos adquirir la información precisa para la expansión de su compañía. Nuestro contacto personal producirá una primera impresión verdadera en cada cliente potencial. Más importante aún, nuestros agentes les enviarán esta información significativa para su acción inmediata.

Appointment setting for expansion

Does your business depend heavily on appointment setting for expansion and revenue? Do you spend a major part of your marketing finances to make it successful? At Costa Rica’s Call Center, our appointment setting department will provide you a major advantage over your competition before they even have a chance to offer their merchandise or service. Our agents will work through and familiarize ourselves with your work schedule and make use of a collective, uncomplicated online web calendar. Costa Rica’s Call Center will maintain your appointment setting machine in order to take full advantage of your sales performance while giving you the well earned free time to refresh and organize for the next meeting.

¿Depende su negocio grandemente en la colocación de citas para expansión e ingresos? ¿Gasta usted la mayor parte de sus finanzas de mercadeo para hacerlo exitoso? En el centro de atención telefónico de Costa Rica, nuestro departamento de colocación de citas les proporcionará una ventaja importante sobre su competencia incluso antes que tengan la oportunidad de ofrecer su mercancía o servicio. Nuestros agentes trabajarán y se familiarizarán con su horario de trabajo y harán uso de un calendario en línea colectivo y sencillo. Costa Rica’s Call Center mantendrá su máquina de colocación de citas para tomar a ventaja completa de su actividad de ventas mientras a ustedes se les brinda el bien ganado tiempo libre para organizarse para la siguiente reunión.

Skill to think quickly

Costa Rica’s Call Center telemarketing agents do extremely well in optimistic first impressions, refined communication skills and boundless determination on every phone call. Depending on your particular appointment setting campaign, we make sure to hire telemarketers that are suited for your individual program. As we hire and train your appointment setting telemarketer team, we particularly look for agents with the skill to think quickly while flawlessly asking your prearranged qualifying questions. More importantly, extensive note taking is mandatory throughout the life of the dialogue to discover detailed concerns or interests that may prove to be invaluable as you go into your first meeting with your client. Our call center agents have been specially educated to solicit an appointment on each phone call and to report in detail why an appointment has been discarded or accepted for future strategic improvement.

A los agentes de telemercadeo del centro de atención telefónico de Costa Rica les va extremadamente bien con las primeras impresiones optimistas, capacidades de comunicación refinadas y determinación ilimitada en cada llamada de teléfono. Dependiendo de su campaña particular de colocación de una cita, nos aseguramos de emplear los tele-operadores que se adapten a su programa individual. Pues contratamos y entrenamos a su equipo de tele-operadores de colocación de una cita, buscamos particularmente a agentes con la habilidad para pensar rápidamente mientras que hacen sus preguntas de calificación pre
establecidas sin defectos. Aun más importante, el tomar extensas notas es obligatorio a lo largo del diálogo para descubrir las preocupaciones o los intereses detallados que pueden demostrar ser inestimables mientras que ustedes entran a su primera reunión con el cliente. Nuestros agentes del centro de atención telefónico han sido especialmente entrenados para solicitar una cita en cada llamada de teléfono y para reportar detalladamente por qué una cita ha sido desechada o aceptada para una mejora estratégica futura.

Moving on to the next meeting that is waiting for you

Appointment Setting

Colocación de una cita

By outsourcing your company’s appointment setting services, our call center will generate qualified meetings with various would-be customers in both English and Spanish. Allow our first impression to make a cold call turn into a warm introduction that will generate profits and business recommendations for your company. Your appointments are confirmed with the decision maker only, period. Costa Rica’s Call Center will give you the comfort in focusing more on finishing the deal at hand, while easily moving on to the next meeting that is waiting for you.

Al contratar de forma externa los servicios de colocación de citas de su compañía, nuestro centro de atención telefónico generará reuniones calificadas con los diversos clientes potenciales en inglés y español. Permita que la primera impresión que usted tenga de nosotros sea el tornar una llamada fría en una presentación amistosa que genere beneficios y las recomendaciones de negocio para su compañía. Sus citas se confirman con la persona responsable solamente, punto. Costa Rica’s Call Center les dará la comodidad en centrarse más en terminar el trato a mano, mientras que fácilmente se ocupa de la siguiente reunión que le está esperando.

Contacting the decision maker.

To completely understand the true response of your customers, a relevant information checklist will be established and reviewed for value throughout each phone call. A campaign must attempt to amplify the percentage of contacting the decision maker by phone and those that would like to do business with your company. Our call center agents are trained to carefully go over all of the information given by the customer so that both parties involved can evade costly errors. At Costa Rica’s Call Center, we make all attempts to make certain that the customer was actively listening to our offer as well as testing and verifying their cognitive reasoning abilities. Every contact made on a phone call will not be considered a lead, only those potential customers that exhibit a true interest will be sent to you.

Para entender totalmente la respuesta verdadera de sus clientes, una lista de control de información relevante será establecida y revisada para valorar cada llamada de teléfono. Una campaña debe intentar ampliar el porcentaje de contacto de la persona responsable de tomar decisiones por teléfono y aquellos que quieran hacer negocio con su compañía. Nuestros agentes del centro de atención telefónico son entrenados para repasar cuidadosamente toda la información dada por el cliente de modo que ambas partes implicadas puedan evitar errores costosos. En Costa Rica’s Call Center, hacemos los posible para asegurarnos que el cliente escuchó nuestra oferta así como probar y verificar activamente sus capacidades cognoscitivas de razonamiento. Cada contacto hecho en una llamada telefónica no será considerado un cliente potencial, sólo les enviarán aquellos clientes potenciales que presentan un interés verdadero.