Saturday, May 26, 2012

Our highly developed telemarketing lessons.





ENTRENAMIENTO AVANZADO DE TELEMERCADEO

At Costa Rica’s Call Center, we are certain in our proficiency that we are prepared to reveal a small sample of our instruction for the inquisitive. Our highly developed telemarketing lessons are highly rated for our wide-ranging comprehension of interpersonal communication, conflict management and phonetics. We encourage you to find out why Costa Rica’s Call Center ranks along with the finest in communication techniques for Costa Rican telemarketers.

En Costa Rica’s Call Center, estamos tan seguros de nuestra habilidad que estamos preparados para revelar una pequeña muestra de nuestra instrucción para la persona inquisitiva. Nuestras lecciones altamente desarrolladas de telemercadeo son altamente clasificadas por nuestra amplia comprensión de la comunicación interpersonal, manejo de conflictos y fonética. Les animamos a descubrir porqué Costa Rica’s Call Center se coloca junto a los mejores en técnicas de la comunicación para teleoperadores de Costa Rica.

Reading a script is not effective on a phone call.



Our telemarketing knowledge has discovered that a percentage of smaller businesses that attempt to begin their own telemarketing campaign place very little thought into the telemarketing script itself. The effort is respectable, but following extensive days on the phone and not achieving the desired outcome, a good number of business owners recognize that reading a script is not effective on a phone call. A checklist of questions with a courteous introduction may function from time to time. Most people are insensitive to telemarketers before they can get a chance to make a presentation or even introduce your company. As soon as we enhance your telemarketing script, your conversation will shift to the next stage of communication. As a value added benefit to your campaign, a telemarketing script is included free of charge when you outsource with Costa Rica’s Call Center.

A través de nuestra experiencia en telemercadeo hemos descubierto que un porcentaje de empresas pequeñas que intentan comenzar su propia campaña de telemercadeo piensas muy poco en el guión a usar. El esfuerzo es respetable, pero después de días extensos en el teléfono y no alcanzar el resultado deseado, un buen número de propietarios de negocio reconoce que el leer de un guión no es eficaz en una llamada telefónica. Una lista de control de preguntas con una introducción cortés puede funcionar de vez en cuando. La mayoría de la gente es insensible a los teleoperadores antes de que puedan tener ocasión de hacer una presentación o aún de presentar su compañía. Tan pronto como mejoremos su guión de telemercadeo, su conversación se desplazará a la siguiente etapa de comunicación. Como ventaja de valor agregado a su campaña, un guión de telemercadeo se incluye gratuitamente cuando ustedes contratan de forma externa con Costa Rica’s Call Center.

Friday, May 25, 2012

Address their forthcoming questions or fears without effort



The moment we begin your outsourced campaign, our knowledgeable script development team will want to inquire about your company and the campaign’s goals. Very detailed questions and answers will properly supply our agents with the correct information needed to perfect your telemarketing objectives. Every circumstance will be included into different kinds of conversations and easy to get to when a rebuttal occurs. Your telemarketing script will be prepared to position the telemarketing agent in front of the customer in order to address their forthcoming questions or fears without effort and to move a conversation forward. Prior to a single phone call is attempted, we will forward the first draft to you for evaluation and remarks. If required, we will make all essential modifications and present to you a final telemarketing script for your authorization. The alternatives for your campaign’s script may fluctuate depending on your specific needs. For an example, our call center is capable of creating calling scripts for a first time call or a second call close when a would-be client returns your call.

El momento que comenzamos su campaña de contratación externa, nuestro equipo de desarrollo de guiones querrá investigar sobre su compañía y las metas de la campaña. Preguntas y respuestas muy detalladas suministrarán correctamente a nuestros agentes la información necesaria para perfeccionar sus objetivos de telemercadeo. Cada circunstancia será incluida en diversas clases de conversaciones y de fácil acceso cuando ocurre una refutación. Su guión de la telemercadeo será preparado para colocar el agente de telemercadeo delante del cliente para dirigir las preguntas o miedos sin temor y llevar la conversación hacia adelante. Antes de intentar una sola llamada de teléfono, transmitiremos el primer esbozo a ustedes para su evaluación y observaciones. Si procede, haremos todas las modificaciones esenciales y presentaremos a ustedes un guión final de telemercadeo para su autorización. Las alternativas para el guión de su campaña pueden fluctuar dependiendo de sus necesidades específicas. Por ejemplo, nuestro centro de atención telefónica es capaz de crear los guiones para una primera llamada o un cierre en la segunda llamada cuando un cliente potencial devuelve su llamada.

To combat all rejections



Our tactical rhetoric will reduce the proportion of discourteous hang-ups while keeping the discussion interactive and attractive for the customer. All calling scripts are created to sound like the customers were in reality, expecting to the phone call. Our call center has implemented the adage that strangers are friends that we have not met yet. Distinctive approaches are purposely created to obtain the customer's interest and create an interest within the first 20 seconds of conversation. Our telemarketing agents are aware that a percentage will hang up the phone despite all attempts to make a sale. To combat all rejections, our call center will put into operation a thoughtful questioning defense with intentionally positioned pauses to keep prospective customers talking.

Nuestra retórica táctica reducirá la proporción de cortes de llamadas telefónicas descorteses al mantener conversaciones recíprocas y atractivas para el cliente. Todos los guiones de llamadas son creadas para sonar como si en realidad los clientes estuvieron esperando la llamada telefónica. Nuestro centro de llamadas ha aplicado el adagio que extranjeros son amigos que nosotros no hemos conocido aun. Distintos enfoques son creados deliberadamente para obtener el interés del cliente y crear un interés dentro de los primeros 20 segundos de la conversación. Nuestros agentes de telemercadeo están enterados que un porcentaje colgará el teléfono a pesar de todas tentativas para hacer una venta. Para combatir todos los rechazos, nuestro centro de llamadas pondrá en operación una defensa inquisitiva pensada con pausas intencionalmente colocadas para mantener a clientes potenciales hablando.

Prepare our agents to read with confidence

Creative Script Writing

Escritura creativa de guión

Script development is a fine art. Countless impressive telemarketing scripts have been produced at Costa Rica’s Call Center to prepare our agents to read with confidence, make the sales presentation sound genuine and shift a dialogue towards a close. Yes, some individuals bear a charming personality and natural ability to communicate. Even television and movies praise call center telemarketers that sound convincing on the phone and have the skill to close a deal on the first call. Our telemarketing agents are so convinced in their communication training that they always smile when they dial the phone.

El desarrollo del guión es un arte bello. Incontables e impresionantes guiones de telemercadeo se han producido en Costa Rica’s Call Center para preparar a nuestros agentes a leer con confianza, para que la presentación de ventas suene auténtico y para guiar el diálogo hacia un cierre. Sí, algunos individuos tienen una personalidad encantadora y una capacidad natural de comunicarse. Incluso la televisión y las películas elogian a los tele-operadores del centro de atención telefónica que suenan convincentes por teléfono y tienen la habilidad para cerrar un trato en la primera llamada. Nuestros agentes de telemercadeo están tan seguros de su entrenamiento en la comunicación que sonríen siempre cuando hablan por teléfono.

Your essential client was forced to listen to a voicemail



Are there moments when you are a slave to your cell phone? Invest your precious time handling urgent business as a replacement for answering phone calls that could be filtered and returned at later time. Throughout the call, we would be capable in asking your predetermined questions depending on the style and personality of your customers. How many meetings had you inaccessible, where your essential client was forced to listen to a voicemail and wait for a call back? That could cool a client's interest. Your personal Costa Rica’s Call Center Executive Assistant will efficiently respond to every phone call and without delay, communicate to you by text, email or phone depending on your preference.

¿Hay los momentos en que ustedes son esclavos de su teléfono celular? Invierten su precioso tiempo en el manejo de su negocio urgente en lugar de regresar llamadas que se podrían filtrar y retornar luego. En la llamada seríamos capaces de hacer preguntas predeterminadas dependiendo de su estilo y de la personalidad de sus clientes. ¿Cuántas reuniones los hacían inaccesibles, y sus clientes esenciales fueron forzados a escuchar un buzón de voz y esperar una llamada de regreso? Eso podía enfriar el interés de un cliente. Su asistente ejecutivo personal de Costa Rica’s Call Center responderá eficientemente a cada llamada de teléfono y sin demora, se comunicará con ustedes por medios de texto, correo electrónico o teléfono dependiendo de su preferencia.

Thursday, May 24, 2012

Easily handle your overflow of calls



It is comprehensible that several businesses have a full time receptionist in place and may require added help. All types of businesses have, at one time, neglected a very important phone call, took too much time to assist a customer or the worst-case scenario, having a client on hold for too long until they eventually hung up. It is a reality that the greater part of customers calling to query about a product or service will not leave a message if they are placed into voicemail. How much value is each customer to your company’s bottom line? Costa Rica’s Call Center can easily handle your overflow of calls or accept phone calls for a particular assignment so that each customer is given the appropriate attention.

Es comprensible que varios negocios tienen un recepcionista a tiempo completo y pueden requerir ayuda adicional. Todo tipo de negocios, en un momento dado, han descuidado una llamada de teléfono muy importante, tardaron demasiado tiempo en ayudar a un cliente o lo que es peor, tener un cliente en espera durante demasiado tiempo hasta que eventualmente colgaron. Es una realidad que la mayor parte de clientes que llaman para preguntar sobre un producto o un servicio no dejará un mensaje si se pasan al buzón de voz. ¿Cuánto valor es cada cliente al rédito de su compañía? Costa Rica’s Call Center puede manejar fácilmente su torrente de llamadas o aceptar las llamadas de teléfono para una asignación en particular para dar a cada cliente la atención apropiada.