Friday, May 25, 2012

Your essential client was forced to listen to a voicemail



Are there moments when you are a slave to your cell phone? Invest your precious time handling urgent business as a replacement for answering phone calls that could be filtered and returned at later time. Throughout the call, we would be capable in asking your predetermined questions depending on the style and personality of your customers. How many meetings had you inaccessible, where your essential client was forced to listen to a voicemail and wait for a call back? That could cool a client's interest. Your personal Costa Rica’s Call Center Executive Assistant will efficiently respond to every phone call and without delay, communicate to you by text, email or phone depending on your preference.

¿Hay los momentos en que ustedes son esclavos de su teléfono celular? Invierten su precioso tiempo en el manejo de su negocio urgente en lugar de regresar llamadas que se podrían filtrar y retornar luego. En la llamada seríamos capaces de hacer preguntas predeterminadas dependiendo de su estilo y de la personalidad de sus clientes. ¿Cuántas reuniones los hacían inaccesibles, y sus clientes esenciales fueron forzados a escuchar un buzón de voz y esperar una llamada de regreso? Eso podía enfriar el interés de un cliente. Su asistente ejecutivo personal de Costa Rica’s Call Center responderá eficientemente a cada llamada de teléfono y sin demora, se comunicará con ustedes por medios de texto, correo electrónico o teléfono dependiendo de su preferencia.