Saturday, May 26, 2012

Offshore outsourcing just to stay competitive.



Universal business pressures are forcing the United States businesses to decrease their operating costs. At the moment, it is essential to do offshore outsourcing just to stay competitive. After careful analysis, several businesses have made the smart decision to expand their company in Costa Rica. It is attractive in areas of price and expansive capabilities. Business surroundings are firm and protected, unlike other areas of the world with poorer working conditions and unsound governments.

Las presiones universales de negocios están forzando a los negocios de Estados Unidos disminuir sus gastos de operación. Por el momento, es esencial hacer contratos externos para permanecer competitivo. Después de un cuidadoso análisis, varios negocios han tomado la sabia decisión de expandir su compañía en Costa Rica. Es atractiva en áreas de precio y capacidades expansivas. Los alrededores de negocios son firmes y protegidos, a diferencia de otras áreas del mundo con condiciones de trabajo más pobres y gobiernos poco sólidos.

Costa Rica shows off the region's oldest democracy.



Costa Rica is the latest "in" place for "near-shoring." With a population of about 4 million inhabitants, Costa Rica shows off the region's oldest democracy, political solidity, infrastructure and an remarkable 95% literacy rate. A Free Trade Agreement with the United States has large corporations such as IBM, Microsoft, Procter & Gamble, Hewlett Packard, and Intel investing substantial amounts in Costa Rican outsourcing call centers. Costa Rica is positioned behind powerhouses India and China as one of the most aggressive offshore outsourcing destinations contributing to high-paying call center jobs.

Costa Rica es “lo último” en lugares para la contratación externa cercana. Con una población cercana a los 4 millones de habitantes, Costa Rica tiene la democracia más vieja de la región, la solidez política, la infraestructura y un índice de alfabetismo notable de 95%. Un acuerdo de libre comercio con los Estados Unidos tiene a compañías grandes tales como IBM, Microsoft, Procter & Gamble, Hewlett Packard e Intel invirtiendo cantidades sustanciales en centros de atención telefónicos de contratación externa en Costa Rica. Costa Rica se coloca detrás de las poderosas centrales India y China como uno de los destinos extranjeros más agresivos en la contratación externa contribuyendo a los trabajos mejor remunerados de centros de atención telefónico.

Protected by 24 hour security.



Our entire structure is totally secure and protected by 24 hour security and can be totally monitored over the internet from anywhere in the world.

Nuestra estructura es totalmente segura y protegida por seguridad de 24 horas y puede ser monitoreado totalmente por internet de cualquier parte del mundo.

The multiple UPS’s installed.



Our BACKUP GENERATOR is capable of supplying full power to our entire infrastructure for as long as the outside power fails. The 45KV Propane Power Plant starts to supply stable power within 30 seconds of a power failure. The multiple UPS’s installed provide the power until the generator starts.

Nuestro GENERADOR DE RESPALDO es capaz de suministrar todo el poder a nuestra infraestructura completa en caso de que el poder externo falle. La Central Eléctrica de Propano de 45KV comienza a suministrar poder fijo en los primeros 30 segundos de un fallo del suministro eléctrico. Los UPS múltiples instalados proporcionan el poder hasta que el generador se enciende.

Fully redundant phone service.

Our Telephones and PBX are digital and we use two different carriers to insure a fully redundant phone service.

Nuestros Teléfonos y PBX son digitales y utilizamos dos portadores diferentes para asegurar un servicio completamente redundante.

Our INTERNET consists of a fiber optic dedicated connection! This connection is underground and protected from all adverse weather. We have the capacity of 10 Megs of bandwidth should we need it.

¡Nuestro INTERNET consiste en una fibra óptica de conexión dedicada! Esta conexión es subterránea y protegida de todo clima adverso. Disponemos de 10 Megs de capacidad en ancho de banda en caso que lo necesitamos.

Call center jobs are well paying.



Money will always stimulate a call center employee. Especially in Costa Rica, call center jobs are well paying, highly desired jobs in comparison to other industries. Many of the telemarketing jobs exiting the United States are for titles and compensation that many North Americans are not interested in pursuing. Our call center agents will make a constant, supportive involvement to your campaign’s success in order to make certain that their wages continue.

El dinero siempre estimulará a un empleado del centro de atención telefónico. Especialmente en Costa Rica estos trabajos son bien pagados y altamente deseados con respecto a otras industrias. Muchos de los trabajos de telemercadeo que salen de los Estados Unidos son de títulos y remuneración, por los cuales muchos norteamericanos no se interesan. Nuestros agentes del centro de atención telefónico estarán implicados de forma constante, apoyando el éxito de su campaña para asegurarse que sus salarios continúen.

Creating personal long-term goals .



If a call center agent values success, reliability, customer service, a personal work ethic, superiority and advancement, then we lend a hand to combine those standards with the company’s objectives. We aid in creating personal long-term goals such as becoming a top producer or a more short-term goal like mastering the calling script. We strengthen their emotional state of self-confidence, maintaining a focus on the basics, guidelines and adherence to hit a higher standard. Rewards are regular for call center agents with positive customer feedback so that they regard the call center as a profession, not a dead end job with no future.

Si un agente del centro de atención telefónico valora el éxito, la confiabilidad, el servicio de atención al cliente, la ética de un trabajo personal, superioridad y promoción, entonces ayudamos para combinar esos estándares con los objetivos de la compañía. Ayudamos en crear metas personales a largo plazo tales como hacer un mejor productor o una meta más a corto plazo como dominar el guión de llamada. Consolidamos su estado emocional de confianza en sí mismo, manteniendo un enfoque en los fundamentos, guías y adherencia a los planes para lograr un mayor nivel. Las recompensas son regulares para los agentes del centro de atención telefónica con una reacción positiva del cliente de modo que vean su trabajo como una profesión, no un trabajo sin salida ni futuro.