Wednesday, May 12, 2010

El Cuidado del cliente



Inequívocamente comprendemos el significado de reducción del tiempo en el manejo del teléfono mientras que continuamos ofreciendo un servicio de atención al cliente excepcional. Un estudio completo de la duración de diversas llamadas telefónicas será realizado y el resultado les será enviado inmediatamente para su estudio. El centro de atención telefónico de Costa Rica quisiera que ustedes se sientan cómodos sabiendo que los agentes del servicio al cliente están organizados y bien dirigidos. Este sistema le permitirá concentrarse en las áreas de su negocio que exigen más tiempo así de como su atención personal.

En el centro de atención telefónico de Costa Rica, estamos seguros que hacer una llamada de teléfono del servicio de atención al cliente de alta calidad es más racional que detener una llamada de teléfono antes de que concluya para alcanzar la cuota de un departamento. Nuestro centro de atención telefónica educa específicamente a nuestros agentes para ser persistentes, hacer preguntas cerradas múltiples y sugerir todas las opciones disponibles. Más importante aun, tomar la ruta más directa hacia la conclusión de cada interacción. Un cortés agradecimiento por el tiempo del cliente es obligatorio y se espera en cada llamada de teléfono a pesar del resultado. Sus clientes estarán agradecidos con usted por no disminuir la calidad de su atención al cliente.

Quieren vivir en Costa Rica? Aplicar para un trabajo subcontratado del centro de llamadas.




La llamada de la industria minera demanda diferentes tipos de puestos de trabajo y conocimientos especializados con el fin de hacer una campaña de contratación externa de éxito. Siempre habrá oportunidades disponibles en nuestro centro de llamadas. Contacte con nosotros hoy.

jobs@costaricascallcenter.com

Llame a Costa Rica Centro de Servicios del Departamento de Empleo está siempre abierta para atender las nuevas perspectivas para unirse a nuestros equipos de centro de llamadas a todos los niveles para una variedad de campañas de contratación externa. Cualquier persona en el mundo empresarial que cree que su capacidad de comunicación avanzada puede mejorar una de telemarketing, atención al cliente o incluso una campaña de diseño web se anima a todos de inmediato en contacto con nuestro departamento de servicios de empleo para la consideración inmediata. Call Center de Costa Rica sigue todas las leyes laborales aplicables.

Nuestro centro de llamadas es capaz de ofrecer a los mejores y más eficaces en la formación de telemarketing y atención al cliente a través de un ambiente de trabajo profesional y altamente estructurado programa de desarrollo profesional. Nosotros producimos los futuros líderes, no rezagados. Nuestro Centro de Llamadas de Costa Rica tiene siempre la necesidad de que la experiencia y los que deseo de ser un secretario ejecutivo aguda, el paciente un agente de servicio al cliente, telemarketing altamente cualificados y los diseñadores y programadores imaginativos.

Richard Blank es Director General y Profesor de Telemarketing Call Center.



En anticipación a CAFTA, el Sr. Blank se unió como un socio estratégico de la Cámara de Comercio de los Países de la Costa del Pacífico, Beverly Hills, California y Solo Telecommunications, Colorado Springs, para aumentar las telecomunicaciones internacionales de Costa Rica y la atracción de negocios. El Sr. Blank tiene una licenciatura en comunicación y español de la Universidad de Arizona y un certificado de conocimiento del idioma de la Universidad de Sevilla, España.


Richard Blank es el Director General de Costa Rica’s Call Center, una división de Consultores Cheyenne, una compañía integrada en Costa Rica.

Al principio del nuevo milenio el Sr. Blank se trasladó a Costa Rica para enseñar a más de 500 agentes sobre las técnicas avanzadas de telemercadeo para uno de los centros de atención telefónicos más grandes en America Central.

Utilizando su estilo de motivación único de discurso público apoyado por una retórica pensativa y apropiada, él ha preparado con eficacia algunos de los mejores teleoperadores del centro de atención telefónica de Costa Rica en los últimos siete años. Además, el Sr. Blank se ha creado una reputación al operar una escuela para el servicio de atención al cliente y telemercadeo y es a menudo solicitado para las sesiones de formación y consulta personales del centro de atención telefónica.

Bienvenido a la contratación externa en Costa Rica.



Le instamos a visitar uno de nuestros centros de atención telefónicos en su siguiente viaje personal de vacaciones o de negocios al paraíso de América Central, Costa Rica. Al estar aquí, le recomendamos permanecer un día más de su viaje para visitar las impresionantes playas virginales, jugar golf al lado del océano, pruebe su suerte en la pesca en mar profundo, explore selvas tropicales, escale los volcanes o sólo relájese en manantiales naturales de agua caliente. Venga vea por usted mismo por qué la contratación externa del centro de atención telefónico en Costa Rica es la solución perfecta para su creciente compañía y una fuerza mayor en la industria BPO.

El centro de atención telefónico de Costa Rica (CCC) es un centro avanzado de contratación externa para el telemercadeo situado en el capital de San Jose, Costa Rica en America Central.

El objetivo primario de nuestro centro de atención telefónico bilingüe es satisfacer personalmente ssu necesidades de servicios de telemercadeo BPO. El enfoque principal de cada campaña de contratación externa BPO siempre será el educar y realzar personalmente las habilidades de cada agente para poder dar una calidad superior en las llamadas entrantes y salientes de telemercadeo a las pequeñas y medianas compañías internacionales, empresarios, así como las compañías de Fortune 500.

La industria de contratación externa del centro de atención telefónico de Costa Rica continúa creciendo, lo cual ha producido un mercado altamente competitivo con muchas opciones dependiendo del precio y del servicio. Nuestra ventaja, como centro de atención telefónico bilingüe situado en Costa Rica, se puede ver claramente por la proximidad a los Estados Unidos, la zona de horario central y el valor agregado de la capacidad de la lengua española ahora se consideran como requisitos básicos al tomar la decisión importante de cuál centro de atención telefónico BPO utilizar para su importante projecto.

Aun más importante, ¿el software del centro de atención telefónico puede apoyar las necesidades de un cliente cuando su campaña externa crece? Dejar esto al azar ya no es una opción al elegir donde contratar de forma externa. El software del centro de atención telefónico es tan importante para una campaña externa como el entrenamiento de telemercadeo. Ambas áreas deben ser confiables, seguras y capaces de sobrepasar los otros centros de atención telefónicos que usted está considerando actualmente para contrtatar de forma externa su campaña BPO.

Nuestro trabajo es que Costa Ric's Call Center le otorgue a cualquier compañía que haya elegido contratar de forma externa una ventaja práctica proporcionando más del doble del número de agentes bilingües extremadamente bien entrenados y educados por el mismo dinero que pagarían en su área local. Además, los individuos que contratan de forma externa pueden beneficiarse de la legislación fiscal internacional concedida a las compañías internacionales que invierten en Costa Rica y su economía creciente. La claridad en los ahorros y las ventajas financieras hará de la contratación externa en Costa Rica una decisión económica y estratégica muy sabia en su parte y para su organización.

La gran demanda por los servicios del centro de atención telefónico nos ha provisto de de una gran abundancia de curriculums vitae de tele-operadores calificados que quieren trabajar para ustedes. Al contratar de forma externa a agentes supervisados por los encargados de BPO y supervisores altamente entrenados del centro de atención telefónico puede brindarle a su negocio un método probado de expansión o permaner en contacto cercano con su base de clientes existente. La contratación externa a Costa Rica elimina la presión adicional y tiempo invertido por ustedes para entrevistar, calificar, emplear y entrenar a tele-operadores por ustedes mismos.

Además, a diferencia de otros centros de atención telefónicos grandes y tradicionales situados lejos en India y Filipinas, Costa Ric's Call Center se centra en solamente el manejo de hasta cien agentes a la vez. Tan pronto como se logra la capacidad, un centro de atención telefónico idéntico adicional será formado con la misma estructura y plan empresarial para mantener nuestros resultados y expectativas constantemente más altos que el de la competencia. La estrategia de nuestra compañía es dedicarle tiempo para el manejo de un proyecto a la vez y con éxito controlar la calidad y analizar la técnica y la presentación telefonica de cada agente. Su campaña de contratación externa merece un firme compromiso para continuar y una confianza optimista del empleado en sí para que cada agente continúe marcando la diferencia y crear valor para su compañía.

Costa Rica tiene una infraestructura muy sólida, un gobierno democrático estable, costos laborales muy competitivos y una plataforma bilingüe de trabajo para el centro de atención telefónico que se adapta especialmente a la cultura norteamericana. Muchos de los agentes extranjeros de centros de atención telefónicos son bilingües en su lengua nativa del medio oriente o asiática lo cual es difícil al oído norteamericano. En vista de ello, el español es más útil y práctico como segunda lengua para los mercados potenciales de América del Norte, América Central y América del Sur, así como esos países donde el español es la lengua primaria o secundaria. Solamente este aspecto ha hecho que Costa Rica sea uno de los lugares de la contratación externa más atractivos Los trabajos contratados de los centros de atención telefónicos son algunas de las oportunidades de carrera mejor pagadas en Costa Rica. Esto lo diferencia enormemente de otros países que lo consideran como trabajo transitorio en una compañía sin posibilidad de avance. Los índices de reemplazo de empleados en estas otras localizaciones son de cinco a diez veces más que en Costa Rica.

Thursday, July 16, 2009

List of top call center websites.

http://outsourcingcallcentercostarica.com/page_builder....
http://callcentertelemarketingservices.com/page_builder...
http://callcentersolutioncostarica.com/page_builder.php...
http://callcentersoftwarecostarica.com/page_builder.php...
http://callcenterservicescostarica.com/page_builder.php...
http://callcenteroutsourcingjobs.com/page_builder.php?p...
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http://callcenteroutboundcalls.com/page_builder.php?pag...
http://callcentermanagementcostarica.com/page_builder.p...
http://callcenterinboundcalls.com/page_builder.php?page...
http://bpocallcenters.com/page_builder.php?page=index.p...
http://www.outsourcingtocostarica.com/page_builder.php?...
http://www.costaricascallcenter.com/page_builder.php?pa...
http://www.BILINGUALBUSINESSPROCESSOUTSOURCING.COM
http://www.BILINGUALVIRTUALEXECUTIVEASSISTANTS.COM
http://www.BPOCALLCENTERCOMPANY.COM
http://www.BPOCALLCENTERPROFESSIONAL.COM
http://www.BPOCAMPAIGN.COM
http://www.BPOCOSTARICAOUTSOURCING.COM
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http://www.INBOUNDANDOUTBOUNDSSERVICES.COM
http://www.ITOUTSOURCINGINDUSTRY.COM
http://www.OFFSHOREBPOCALLCENTER.COM
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http://www.OFFSHOREOUTSOURCINGCOMPANYCOSTARICA.COM
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http://www.SERVICESOFFSHOREINCOSTARICA.COM
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http://www.TELEMARKETINGCOSTARICA.COM
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Friday, January 23, 2009

Call center telemarketing services.



Outsourcing with BPO Costa Rica’s Call Center will show immediate results in your company’s bottom line. Highly trained bilingual telemarketing agents can easily replace your local talent on the phone, contacting clients & media, doing presentations, and generally "selling" the idea, product, or brand in both English and Spanish. In addition, outsourcing jobs in executive administration is a smart option as well. Highly skilled bilingual agents are hired and trained to feel most comfortable managing the paperwork side of the outsourcing company and can be seen as a positive extension to the home office. The whole idea is to make sure that every position in your company has the best person managing it that you can afford, whether it be local or “near-shore.”

http://callcentertelemarketingservices.com/page_builder.php?page=index.php

Call center telemarketing services come into play when business is booming, the inbound phone volume is too large to handle each individual call, and you are running full speed ahead to keep up with hiring, training and customer service.

Outsourcing to Costa Rica’s Call Center can easily solve your concerns as your company reaches this critical mass. The outsourcing industry continues to grow by 25% every year. And, there is good reason for this. Since your business competition has made the logical choice to continue building momentum with highly trained bilingual call center agents as a necessity, would you deem to fall behind in an ever growing competitive global market place ? Call center telemarketing services should be the future of your company’s growth and survival within the Latino and Anglo-Saxon markets.



BPO outsourcing is actually easy when choosing a call center telemarketing service and is most effective solution for small to medium size companies. Many business owners outsource telemarketing and customer service positions which cost the most and generate the most amount of money for a growing company. Costa Rica’s Call Center agents are, in essence, the client’s “employees” and are held accountable for stellar performance and top quality presentations.

Using call center telemarketing services is usually the first contact an outsourcing company will have with a prospect or client, and it is important that the company retain control over this function. Outsourcing your lead generation process has been shown to save money, time and open new prospects in the emerging Latino market via bilingual call center agents.

In the 21st century, many companies are thinking outside of traditional means of business while aggressively looking to get the best price and the best performance for their dollar such as outsourcing jobs to Costa Rica’s Call Center. As companies decide to outsource call center telemarketing services, it is very important to have a call center comply with your set company policies and procedures. A competent call center will make sure to utilize these steps before deciding to hire a single bilingual call center agent.

Call center telemarketing services is a method of direct marketing in which a bilingual call center agent solicits to prospective customers to buy products or services. Many call centers use predictive dialers to enhance a telemarketing campaign through recorded sales pitches programmed to be played over the phone. Potential clients will choose an option and will be connected to a live bilingual call center agent to further assist the client. Many times, call center telemarketing services is a process that often involves two or more calls. The first outbound or inbound call should determine the level of the customer’s needs or interests. The final outbound or inbound call is intended to motivate the customer to make a purchase or some sort of commitment to the company. The strict qualification process is implemented to classify which customers are most likely to purchase the product or service and those that should be taken off a calling list.

Costa Rica’s Call Center prides itself by offering highly trained telemarketers that can comply with any outbound campaign procedures. Cold calling is often very rewarding and easy for a Costa Rica’s Call Center bilingual telemarketing agent. With an effective script and proper telemarketing training, the call center agent is often welcomed, interacts in a proactive conversation and experiences a lower rate of rejection than other call center agents that are not as properly prepared.

At Costa Rica’s Call Center our executive script writing team seeks to uncover and develop techniques to lower the rate of rejection and convert more calls into clients. Those who are well trained by our call center experts know that their approach needs to be perfected in order to probe discovery while trying to uncover whether a suspected prospect is interested and therefore a qualified prospect. Advanced rhetoric is used to build trust and uncover the reality of whether there is a solid match between the potential client and product or services our call center client’s offer. The outsourcing company must be able to provide the Costa Rican call center a high quality, up-to-date and scrubbed database consisting of qualified prospects that will have a strong interest in the product or service being sold.

In today's highly competitive outsourcing market, a closer proximity to the United States , Central Time Zone and Spanish language capability as an added value are now considered almost basic requirements when making a decision on what call center to use for your important project. Leaving this to chance is not even an option anymore. Many of the offshore call center agents are bilingual in their native Middle Eastern or Asian language which is difficult to the North American ear. Whereas Spanish is more useful and practical as a second language for potential untapped markets throughout the North, Central and South American populations as well as those countries where Spanish is either a primary or secondary language.

We encourage you to visit one of our call centers on your next personal vacation or business trip to Central America's paradise, Costa Rica. While you are here, we would recommend taking an extra day of your trip to visit breathtaking virgin beaches, play golf next to the ocean, try your luck at deep sea fishing, explore tropical jungles, climb volcanoes or just relax in natural hot springs. Come and see for yourself why call center outsourcing in Costa Rica is a perfect solution for your growing company and a powerhouse in the BPO industry.

Outsourcing to Costa Rica.




We encourage you to visit one of our call centers on your next personal vacation or business trip to Central America's paradise, Costa Rica. While you are here, we would recommend taking an extra day of your trip to visit breathtaking virgin beaches, play golf next to the ocean, try your luck at deep sea fishing, explore tropical jungles, climb volcanos or just relax in natural hot springs. Come and see for yourself why call center outsourcing in Costa Rica is a perfect solution for your growing company and a powerhouse in the BPO industry.

http://www.outsourcingtocostarica.com/page_builder.php?page=index.php

Costa Rica's Call Center (CCC) is a state of the art telemarketing outsourcing call center located in the capital city of San Jose, Costa Rica in Central America. Our bilingual call centers primary objective is to personally fulfill your need of key BPO call center telemarketing services. The main focus of every BPO outsourcing campaign will always be to personally educated and enhance the skills and every call center agent so that we may give superior quality of outbound and inbound telemarketing solutions to small and medium sized international companies, entrepreneurs as well as fortune 500 companies.

The Costa Rican call center outsourcing industry keeps growing that has produced a highly competitive outsourcing market with many choices depending on price and service. Our advantage, as a bilingual call center located in Costa Rica, can be clearly seen as a closer proximity to the United States, Central Time Zone and Spanish language capability as an added value are now considered almost basic requirements when making an important choice on which BPO call center to use for your important project. Most importantly, if the call center software can support the needs of a client when their outsourced campaign grows? Leaving this to chance is not even an option anymore when choosing where to outsource. Call center software is as important to an outsourced campaign as telemarketing training. Both areas must be reliable, secure and capable of out performing the other call centers that you are currently considering to outsource your BPO campaign.

Our niche is that Costa Ricas Call Center presents any company that has chosen to outsource a practical benefit by providing more than twice the number of extremely well trained and educated bilingual call center agents for the same money as they would be forced to spend within their local area. In addition, individuals that outsource can rightfully benefit from the international tax laws granted to international companies that invest in Costa Rica and its growing economy. The clear amount of the savings and financial benefits will make outsourcing to Costa Rica a very wise and strategic business decision on your part and for your organization.

The high demand for call center services has provided our company with an abundance of respectable resumes of qualified telemarketers that want to work with and for you. By outsourcing agents overseen by highly trained BPO managers and call center supervisors can give your business a proven method of expanding or staying in close contact with your existing customer base. Outsourcing to Costa Rica eliminates the additional pressure and invested time needed by you in order to interview, qualify, hire and train telemarketers by yourself.


In addition, unlike other large and traditional call centers situated far away in India and the Philippines, Costa Ricas Call Center stays focused on only handling up to one hundred call centers agents in one call center at a time. As soon as capacity is reached, an additional identical call center will be formed with the same structure and business plan in order to keep our call center results and expectations consistently higher than that of the competition. Our companys strategy is to take the time to handle one project at a time, in order to successfully manage quality control and analyzing each call center agents phone technique and presentation. Your outsourced campaign deserves a strong commitment to continue an optimistic employee self-confidence so each call center agent continues to make a difference and have create value to your company.

Costa Rica has a very solid infrastructure , stable democratic government, very competitive labor costs and a call center job pool that is especially familar to the North American culture. Many of the offshore call center agents used today are bilingual in their native Middle Eastern or Asian language which is very difficult to the North American ear. Whereas Spanish is more beneficial and clearly a practical solution as a second language for potentially large untapped markets t throughout the North, Central and South American populations as well as those countries where Spanish is either a primary or secondary language. This aspect alone has made Costa Rica a very attractive near-shore outsourcing solution Call center jobs are some of the top paying career opportunities in Costa Rica. This differs greatly from other countries that consider it as a starting position in a dead end company. Turnover at these other locations are five to ten times more than in Costa Rica.