Thursday, May 24, 2012

Easily handle your overflow of calls



It is comprehensible that several businesses have a full time receptionist in place and may require added help. All types of businesses have, at one time, neglected a very important phone call, took too much time to assist a customer or the worst-case scenario, having a client on hold for too long until they eventually hung up. It is a reality that the greater part of customers calling to query about a product or service will not leave a message if they are placed into voicemail. How much value is each customer to your company’s bottom line? Costa Rica’s Call Center can easily handle your overflow of calls or accept phone calls for a particular assignment so that each customer is given the appropriate attention.

Es comprensible que varios negocios tienen un recepcionista a tiempo completo y pueden requerir ayuda adicional. Todo tipo de negocios, en un momento dado, han descuidado una llamada de teléfono muy importante, tardaron demasiado tiempo en ayudar a un cliente o lo que es peor, tener un cliente en espera durante demasiado tiempo hasta que eventualmente colgaron. Es una realidad que la mayor parte de clientes que llaman para preguntar sobre un producto o un servicio no dejará un mensaje si se pasan al buzón de voz. ¿Cuánto valor es cada cliente al rédito de su compañía? Costa Rica’s Call Center puede manejar fácilmente su torrente de llamadas o aceptar las llamadas de teléfono para una asignación en particular para dar a cada cliente la atención apropiada.

The significance of unlimited patience when time is of the essence



Our Costa Rica’s Call Center Virtual Executive Assistants are taught to offer empathy for your demanding work and mounting responsibilities. We would like to alleviate your pressure by lending support in carrying out all of your required tasks. Your own dependable and well-trained virtual receptionist expects to work under stress, time constraints and understanding the significance of unlimited patience when time is of the essence. Our call center can handle everything from sending emails, resetting engagements and making your travel reservations. All you have to do is let us be familiar with what you need done for that day.

Nuestros asistentes ejecutivos virtuales de Costa Rica’s Call Center son entrenados a ofrecer empatía en lugar de las exigentes responsabilidades de su trabajo. Quisiéramos aliviar su presión prestando ayuda en la realización de todas sus tareas requeridas. Su propio confiable recepcionista virtual bien entrenado espera trabajar bajo tensión, límite de tiempo y entender el significado de la paciencia ilimitada cuando el tiempo apremia. Nuestro centro de atención telefónico puede manejar todo, desde enviar email, reajustar compromisos y hacer sus reservaciones de viaje. Todo lo que ustedes deben hacer dejarnos familiarizarnos con lo que ustedes necesitan hacer para ese día.

Big first impression through a warm reception.



Virtual Executive Assistant

Ayudante Ejecutivo virtual

Your personal Costa Rica’s Call Center Virtual Executive Assistant can be a vital part of your company by providing every customer a big first impression through a warm reception. You may decide from a prearranged long-term system or communicate daily instructions when necessary. Imagine how much it will assist your company financially by organizing your phone calls and being capable of prioritizing your communication. Each Virtual Executive Assistant that you outsource will commit to the essential comprehension of your business in order to sound proficient and to attentively cater to your clients in both English and Spanish.

Su ayudante ejecutivo personal virtual del centro de atención telefónico de Costa Rica puede ser una parte vital de su compañía proporcionando a cada cliente una gran primera impresión con una cálida recepción. Ustedes pueden elegir entre un sistema a largo plazo pre organizado o comunicar instrucciones diarias cuando sean necesarias. Imagínense cuánto ayudará a su compañía financieramente al organizar sus llamadas de teléfono y siendo capaz de dar prioridad a su comunicación. Cada ayudante ejecutivo virtual que ustedes contratan de forma externa se comprometerá a la comprensión esencial de su negocio para hablar cual expertos y atentos a asistir a sus clientes en inglés y español.

Understand how you measure up to your toughest competition.



Costa Rica’s Call Center recognizes that self-monitoring may be necessary for a company. From time to time, a careful departmental survey can be a significant follow-up call to a customer that may offer insight to your sales team's ability or which customer care agent is giving their best efforts with a challenging customer. Our call center has the capability to not only accumulate useful data for your company, but we have the aptitude to make sense out of it, suggest recommendations and understand how you measure up to your toughest competition.

Costa Rica’s Call Center reconoce que el auto monitoreo puede ser necesario para una compañía. De vez en cuando, una cuidadosa encuesta departamental puede ser una llamada de seguimiento significativa a un cliente lo que puede ofrecer el discernimiento a la capacidad de su equipo de ventas o cuál agente del servicio al cliente esté aportando sus mejores esfuerzos con un cliente desafiante. Nuestro centro de atención telefónico tiene la capacidad no sólo de acumular datos útiles para su compañía, sino tenemos la aptitud para entenderlos, para sugerir recomendaciones y para comprender cómo ustedes miden hasta su competencia más dura.

Lend a hand to your sales force



There are specific kinds of surveys that are carried out that extract information with the underlying purpose of creating a sale. In this particular instance, Costa Rica’s Call Center will generate an improved knowledge of your company's products and services while carrying out the survey. The capacity to give your company direct feedback from the customers can offer a sales team the precise information to close a deal while combating any rebuttal given. Lend a hand to your sales force by eliminating wasted efforts on out-of-date, unbeneficial information.

Hay tipos específicos de encuestas que se realizan y que extraen la información con el propósito subyacente de crear una venta. En este caso en particular, Costa Rica’s Call Center generará un conocimiento mejorado de los productos y servicios de su compañía mientras que realiza la encuesta. La capacidad de darle a su compañía la retroalimentación directa de los clientes le puede ofrecer a un equipo de las ventas la información exacta para cerrar un trato mientras que combate cualquier objeción dada. Presten una mano a su fuerza de ventas eliminando esfuerzos perdidos en información anticuada, sin beneficios.

Genuine competitive advantage



Acquiring new customers is 10 times more difficult and expensive than retaining old ones. Our carefully crafted surveys are used to tactfully remind your customers of the high value they are to your company. We will identify issues that are critical to developing old customer retention and uncovering their concerns, which would prevent a loyalty factor from deteriorating. Costa Rica’s Call Center realizes that in an increasingly competitive market, returning to relationships that are more personal with customers can be a genuine competitive advantage. While the majority of companies fear a discontented customer, our call center agents encourage all clients to voice any dissatisfaction they may have about your company or industry. By paying attention to every detail, Costa Rica’s Call Center will supply your company with priceless constructive criticism that can be implemented to bring to a standstill potentially lost profits and to increase customer satisfaction.

La adquisición de nuevos clientes es 10 veces más difícil y costosa que conservar los clientes ya obtenidos. Nuestras encuestas cuidadosamente hechas se utilizan para recordar sutilmente a sus clientes el elevado valor que tienen en su compañía. Identificaremos los problemas que son críticos para desarrollar la retención del cliente y descubrir sus preocupaciones, lo que evitaría que el factor de lealtad se deteriorara. Costa Rica’s Call Center sabe que en un mercado cada vez más competitivo, el volver a las relaciones que son más personales con los clientes pueden ser una ventaja competitiva auténtica. Mientras que la mayoría de compañías le teme a un cliente descontento, nuestros agentes del centro de atención telefónico animan a todos los clientes a expresar cualquier descontento que puedan tener sobre su compañía o industria. Al prestar atención a cada detalle, Costa Rica’s Call Center suministrará a su compañía las críticas constructivas inestimables que se pueden implementar para frenar por completo la potencial pérdida de los réditos e incrementar la satisfacción del cliente.

Qualified to carry out all phone calls

Focus Group Surveys

Enfoque Inspecciones de Grupo

Our call center’s main purpose is to aid in producing a tailor made survey to accomplish all of your company's information objectives. Your Costa Rica’s Call Center Survey team will be qualified to carry out all phone calls in a non-biased, stress free tone in order to be familiar with the accurate mind-set of your customer. The result will not be spoiled by pressure or misdirected questions so we may acquire the accurate information for your company’s expansion. Our personal contact will produce a true first hand impression by each prospective customer. Most importantly, our agents will send this significant information to you for immediate action.

El propósito principal de nuestro centro de atención telefónico es ayudar a producir una encuesta específica para lograr todos los objetivos de información de su compañía. Su equipo de encuestas del centro de atención telefónica de Costa Rica realizará todas las llamadas de teléfono sin prejuicios negativos o tensión en su voz para familiarizarse con el preciso modo de pensar de su cliente. El resultado no será estropeado por la presión o preguntas mal dirigidas, así que podemos adquirir la información precisa para la expansión de su compañía. Nuestro contacto personal producirá una primera impresión verdadera en cada cliente potencial. Más importante aún, nuestros agentes les enviarán esta información significativa para su acción inmediata.