Thursday, May 24, 2012

Understand how you measure up to your toughest competition.



Costa Rica’s Call Center recognizes that self-monitoring may be necessary for a company. From time to time, a careful departmental survey can be a significant follow-up call to a customer that may offer insight to your sales team's ability or which customer care agent is giving their best efforts with a challenging customer. Our call center has the capability to not only accumulate useful data for your company, but we have the aptitude to make sense out of it, suggest recommendations and understand how you measure up to your toughest competition.

Costa Rica’s Call Center reconoce que el auto monitoreo puede ser necesario para una compañía. De vez en cuando, una cuidadosa encuesta departamental puede ser una llamada de seguimiento significativa a un cliente lo que puede ofrecer el discernimiento a la capacidad de su equipo de ventas o cuál agente del servicio al cliente esté aportando sus mejores esfuerzos con un cliente desafiante. Nuestro centro de atención telefónico tiene la capacidad no sólo de acumular datos útiles para su compañía, sino tenemos la aptitud para entenderlos, para sugerir recomendaciones y para comprender cómo ustedes miden hasta su competencia más dura.