Friday, May 25, 2012

Prepare our agents to read with confidence

Creative Script Writing

Escritura creativa de guión

Script development is a fine art. Countless impressive telemarketing scripts have been produced at Costa Rica’s Call Center to prepare our agents to read with confidence, make the sales presentation sound genuine and shift a dialogue towards a close. Yes, some individuals bear a charming personality and natural ability to communicate. Even television and movies praise call center telemarketers that sound convincing on the phone and have the skill to close a deal on the first call. Our telemarketing agents are so convinced in their communication training that they always smile when they dial the phone.

El desarrollo del guión es un arte bello. Incontables e impresionantes guiones de telemercadeo se han producido en Costa Rica’s Call Center para preparar a nuestros agentes a leer con confianza, para que la presentación de ventas suene auténtico y para guiar el diálogo hacia un cierre. Sí, algunos individuos tienen una personalidad encantadora y una capacidad natural de comunicarse. Incluso la televisión y las películas elogian a los tele-operadores del centro de atención telefónica que suenan convincentes por teléfono y tienen la habilidad para cerrar un trato en la primera llamada. Nuestros agentes de telemercadeo están tan seguros de su entrenamiento en la comunicación que sonríen siempre cuando hablan por teléfono.

Your essential client was forced to listen to a voicemail



Are there moments when you are a slave to your cell phone? Invest your precious time handling urgent business as a replacement for answering phone calls that could be filtered and returned at later time. Throughout the call, we would be capable in asking your predetermined questions depending on the style and personality of your customers. How many meetings had you inaccessible, where your essential client was forced to listen to a voicemail and wait for a call back? That could cool a client's interest. Your personal Costa Rica’s Call Center Executive Assistant will efficiently respond to every phone call and without delay, communicate to you by text, email or phone depending on your preference.

¿Hay los momentos en que ustedes son esclavos de su teléfono celular? Invierten su precioso tiempo en el manejo de su negocio urgente en lugar de regresar llamadas que se podrían filtrar y retornar luego. En la llamada seríamos capaces de hacer preguntas predeterminadas dependiendo de su estilo y de la personalidad de sus clientes. ¿Cuántas reuniones los hacían inaccesibles, y sus clientes esenciales fueron forzados a escuchar un buzón de voz y esperar una llamada de regreso? Eso podía enfriar el interés de un cliente. Su asistente ejecutivo personal de Costa Rica’s Call Center responderá eficientemente a cada llamada de teléfono y sin demora, se comunicará con ustedes por medios de texto, correo electrónico o teléfono dependiendo de su preferencia.

Thursday, May 24, 2012

Easily handle your overflow of calls



It is comprehensible that several businesses have a full time receptionist in place and may require added help. All types of businesses have, at one time, neglected a very important phone call, took too much time to assist a customer or the worst-case scenario, having a client on hold for too long until they eventually hung up. It is a reality that the greater part of customers calling to query about a product or service will not leave a message if they are placed into voicemail. How much value is each customer to your company’s bottom line? Costa Rica’s Call Center can easily handle your overflow of calls or accept phone calls for a particular assignment so that each customer is given the appropriate attention.

Es comprensible que varios negocios tienen un recepcionista a tiempo completo y pueden requerir ayuda adicional. Todo tipo de negocios, en un momento dado, han descuidado una llamada de teléfono muy importante, tardaron demasiado tiempo en ayudar a un cliente o lo que es peor, tener un cliente en espera durante demasiado tiempo hasta que eventualmente colgaron. Es una realidad que la mayor parte de clientes que llaman para preguntar sobre un producto o un servicio no dejará un mensaje si se pasan al buzón de voz. ¿Cuánto valor es cada cliente al rédito de su compañía? Costa Rica’s Call Center puede manejar fácilmente su torrente de llamadas o aceptar las llamadas de teléfono para una asignación en particular para dar a cada cliente la atención apropiada.

The significance of unlimited patience when time is of the essence



Our Costa Rica’s Call Center Virtual Executive Assistants are taught to offer empathy for your demanding work and mounting responsibilities. We would like to alleviate your pressure by lending support in carrying out all of your required tasks. Your own dependable and well-trained virtual receptionist expects to work under stress, time constraints and understanding the significance of unlimited patience when time is of the essence. Our call center can handle everything from sending emails, resetting engagements and making your travel reservations. All you have to do is let us be familiar with what you need done for that day.

Nuestros asistentes ejecutivos virtuales de Costa Rica’s Call Center son entrenados a ofrecer empatía en lugar de las exigentes responsabilidades de su trabajo. Quisiéramos aliviar su presión prestando ayuda en la realización de todas sus tareas requeridas. Su propio confiable recepcionista virtual bien entrenado espera trabajar bajo tensión, límite de tiempo y entender el significado de la paciencia ilimitada cuando el tiempo apremia. Nuestro centro de atención telefónico puede manejar todo, desde enviar email, reajustar compromisos y hacer sus reservaciones de viaje. Todo lo que ustedes deben hacer dejarnos familiarizarnos con lo que ustedes necesitan hacer para ese día.

Big first impression through a warm reception.



Virtual Executive Assistant

Ayudante Ejecutivo virtual

Your personal Costa Rica’s Call Center Virtual Executive Assistant can be a vital part of your company by providing every customer a big first impression through a warm reception. You may decide from a prearranged long-term system or communicate daily instructions when necessary. Imagine how much it will assist your company financially by organizing your phone calls and being capable of prioritizing your communication. Each Virtual Executive Assistant that you outsource will commit to the essential comprehension of your business in order to sound proficient and to attentively cater to your clients in both English and Spanish.

Su ayudante ejecutivo personal virtual del centro de atención telefónico de Costa Rica puede ser una parte vital de su compañía proporcionando a cada cliente una gran primera impresión con una cálida recepción. Ustedes pueden elegir entre un sistema a largo plazo pre organizado o comunicar instrucciones diarias cuando sean necesarias. Imagínense cuánto ayudará a su compañía financieramente al organizar sus llamadas de teléfono y siendo capaz de dar prioridad a su comunicación. Cada ayudante ejecutivo virtual que ustedes contratan de forma externa se comprometerá a la comprensión esencial de su negocio para hablar cual expertos y atentos a asistir a sus clientes en inglés y español.

Understand how you measure up to your toughest competition.



Costa Rica’s Call Center recognizes that self-monitoring may be necessary for a company. From time to time, a careful departmental survey can be a significant follow-up call to a customer that may offer insight to your sales team's ability or which customer care agent is giving their best efforts with a challenging customer. Our call center has the capability to not only accumulate useful data for your company, but we have the aptitude to make sense out of it, suggest recommendations and understand how you measure up to your toughest competition.

Costa Rica’s Call Center reconoce que el auto monitoreo puede ser necesario para una compañía. De vez en cuando, una cuidadosa encuesta departamental puede ser una llamada de seguimiento significativa a un cliente lo que puede ofrecer el discernimiento a la capacidad de su equipo de ventas o cuál agente del servicio al cliente esté aportando sus mejores esfuerzos con un cliente desafiante. Nuestro centro de atención telefónico tiene la capacidad no sólo de acumular datos útiles para su compañía, sino tenemos la aptitud para entenderlos, para sugerir recomendaciones y para comprender cómo ustedes miden hasta su competencia más dura.

Lend a hand to your sales force



There are specific kinds of surveys that are carried out that extract information with the underlying purpose of creating a sale. In this particular instance, Costa Rica’s Call Center will generate an improved knowledge of your company's products and services while carrying out the survey. The capacity to give your company direct feedback from the customers can offer a sales team the precise information to close a deal while combating any rebuttal given. Lend a hand to your sales force by eliminating wasted efforts on out-of-date, unbeneficial information.

Hay tipos específicos de encuestas que se realizan y que extraen la información con el propósito subyacente de crear una venta. En este caso en particular, Costa Rica’s Call Center generará un conocimiento mejorado de los productos y servicios de su compañía mientras que realiza la encuesta. La capacidad de darle a su compañía la retroalimentación directa de los clientes le puede ofrecer a un equipo de las ventas la información exacta para cerrar un trato mientras que combate cualquier objeción dada. Presten una mano a su fuerza de ventas eliminando esfuerzos perdidos en información anticuada, sin beneficios.