Saturday, May 26, 2012

Numerous test calls will be made to you for authorization.



An obligatory test at the conclusion of each training class is essential to make sure that your telemarketing agents are familiar with our structure and have a secure understanding of your company’s information covered in class. Your campaign information along with advanced rhetoric are a minimum of two written and oral examinations that will be passed by all call center agents before they make an outbound phone call. As soon as the training classes are approaching an end, numerous test calls will be made to you for authorization of the calling script and your agent’s capability to represent your company.

Una prueba obligatoria a la conclusión de cada clase de entrenamiento es esencial para asegurarse de que sus agentes de telemercadeo están familiarizados con nuestra estructura y que tienen una comprensión tangible de la información de su compañía. Su información de campaña junto con una retórica avanzada conlleva a un mínimo de dos exámenes escritos y orales que serán pasados por todos los agentes del centro de atención telefónico antes de hacer una llamada de teléfono. Tan pronto como las clases de entrenamiento se acerquen a su final, numerosas llamadas de prueba les serán hechas a ustedes para autorizar el guión y la capacidad del agente de representar a su compañía.