Saturday, May 26, 2012

educate them to work hard



The Psychology of telemarketing will be the first subject covered. The agent’s psyche must be focused on how to overcome a negative response and to discover a physical endurance to make a bare minimum of eight hours of quality telemarketing phone calls each day. Every agent’s apprehension of telemarketing will be confronted candidly and resolved with sympathy. Avoidance for burnout is talked about and will be closely observed with every agent. This important study will sort out all would-be quitters while still encouraging career minded agents for your company. At Costa Rica’s Call Center, we are not tough on our agents; we carefully choose and educate them to work hard to make your outsourced telemarketing campaign very successful.

La psicología del telemercadeo será el primer tema cubierto. La psique del agente se debe centrar en cómo superar una respuesta negativa y descubrir una resistencia física para hacer un mínimo de ocho horas de llamadas por teléfono de telemercadeo de calidad cada día. La aprehensión de cada agente de telemercadeo será enfrentada sinceramente y resuelta con empatía. Se habla para evitar la frustración la cual será observada de cerca en cada agente. Este importante estudio eliminará a todos los derrotistas mientras animamos a los agentes que se quedarán en su compañía. En Costa Rica’s Call Center, no somos duros con nuestros agentes, los elegimos y entrenamos cuidadosamente para trabajar arduamente para hacer que su campaña de contratación externa de telemercadeo sea muy exitosa.