Saturday, May 26, 2012

The agent’s sense of worth and self-confidence.



Our Costa Rican call center encompasses all phases of foundation training. Our managers have enthusiasm to coach and shape new talent while building the agent’s sense of worth and self-confidence. More often than not, we take on agents that have been telemarketing for other call centers. Still, we feel obligated to instruct our techniques proprietary to your outsourced campaign. It is vital to study the precise training classes you will require before we begin your calls. Costa Rica’s Call Center will provide you with a comprehensive questionnaire to be completed prior to the groundwork for your classes. Depending on the degree and intricacy of your campaign, preparation times will be adjusted for proficiency.

Nuestro centro de atención telefónico de Costa Rica abarca todas las fases fundamentales del entrenamiento. Nuestros encargados tienen el entusiasmo para entrenar y moldear nuevo talento mientras que construyen el sentido de dignidad y confianza del agente. A menudo, contratamos a agentes que han sido teleoperadores para otros centros de atención telefónicos. No obstante, nos sentimos obligados a instruirlos en nuestras técnicas, propietarias de su campaña de contratación externa. Es vital estudiar las clases de entrenamiento que ustedes requerirán antes de que comencemos sus llamadas. El centro de atención telefónico de Costa Rica les proveerá a ustedes de un cuestionario integral que debe ser completado antes de la preparación de las clases. Los tiempos de preparación serán ajustados dependiendo del grado y de complejidad de su campaña.