Saturday, May 26, 2012

We focus on additional questions.



Our scriptwriting team can prepare a detailed questionnaire for you. At Costa Rica’s Call Center, we focus on additional questions pertaining to interpersonal communication and conflict management situations to uncover the finest candidate for the job. Our advantage is a developed pre-qualified applicant pool before your company fills a position. We can develop relations with prospective candidates long before you need them. Your job is to make the final selection of the best. Costa Rica’s Call Center can be your outsourcing solution to your recruiting; interviewing and hiring new employees. By this means, submitting only highly eligible candidates as a result.

Nuestro equipo de escritura de guiones puede preparar un cuestionario detallado para ustedes. En el centro de atención telefónico de Costa Rica, nos centramos en preguntas adicionales referentes a la comunicación interpersonal y manejo de conflictos para descubrir al candidato ideal para el trabajo. Nuestra ventaja es una lista de candidatos preseleccionados desarrollada antes de que su compañía llene una posición. Podemos desarrollar relaciones con los candidatos potenciales mucho antes que ustedes los necesiten. Su trabajo es hacer la selección final del mejor. El centro de atención telefónico de Costa Rica puede ser su solución en la contratación externa de su reclutamiento; la entrevista y contratación de nuevos empleados. Por este medio, sometiendo solamente candidatos altamente elegibles como resultado.