Saturday, May 26, 2012

Telemarketing agents should be a third party spectator.



The topic of phonetics is frequently talked about and is encouraged as a continuing study for mastery. Our call center always records practice calls that are made for the period of each training class and will include level one (easy call) to level five (non-stop rebuttal) styles of calls. An examination from the result of a comprehensive checklist will evaluate the agent’s speaking tone, rate, pitch, duration, pause, pregnant pause, delivery and timing of open and close-ended questions. By taking the time to video tape a phone call in progress will include a similar phonetics study in addition to non-verbal communication. This will prove to be important by understanding how a body position, facial expressions, using hands as an illustrator and physical movement can considerably advance a speaking voice and sound projection Telemarketing agents should be a third party spectator as to understand what are the necessary mental changes needed. One keen way to make an immediate attempt at self-improvement is to be humbled by the agent’s own self criticism. By attempting to self monitor and reflect on an agent’s strong and weak points, can be the secret in making your telemarketing agents rank among the most skilled in the outsourcing business.

El tema de la fonética se habla con frecuencia y se anima a estudiar hacia la maestría. Nuestro centro de atención telefónica siempre graba las llamadas de práctica que se hacen en cada entrenamiento e incluirán estilos desde el nivel uno (llamada fácil) al nivel cinco (refutación directa). Un examen del resultado de una lista de control completa evaluará el tono del agente, inflexión, modulación, duración, pausa, entrega y el tiempo al hacer preguntas abiertas con respuesta obligatoria. Al grabar en una cinta de video una llamada de teléfono en curso se incluirá un estudio similar de la fonética además de la comunicación no verbal. Esto demostrará ser importante al entender cómo la posición de cuerpo, las expresiones faciales, el uso de las manos como ilustrador y movimiento físico, pueden ayudar considerablemente la voz y la proyección del sonido. Los agentes de telemercadeo deben ser espectadores en cuanto a entender cuáles son los cambios mentales necesarios. Una manera excelente de hacer una tentativa inmediata de auto-mejora es por medio de las propias críticas del agente. Al auto evaluarse se reflejan en un agente los puntos fuertes y débiles, lo cual puede ser el secreto en hacer que sus agentes de telemercadeo estén entre los más expertos en el negocio de la contratación externa.