Saturday, May 26, 2012

emphasize decisive conversation points.



Your campaign’s telemarketing script will be moved to a second sheet identified as a call map for uncomplicated phone call navigation and instruction. Our call center promotes the use of a clear-cut flowchart to emphasize decisive conversation points and well-known objectives for the duration of the controlled dialogue. Recognizing as soon as they ask an intelligent question is used systematically and is vital in encouraging further conversation. By using silence as a technique, your agent can be tactful on the phone. Intentional pregnant pauses are integrated in our sales pitch and emphasized on the call map as an handiness for encouraging the customer’s involvement.

El guión del telemercadeo de su campaña será movido a una segunda hoja identificada como mapa de llamada para una sencilla navegación e instrucción. Nuestro centro de atención telefónico promueve el uso de un organigrama para acentuar los puntos decisivos de la conversación y los objetivos bien conocidos para la duración de un diálogo controlado. El reconocer tan pronto como hagan una pregunta inteligente se utiliza sistemáticamente y es vital en la animación de la conversación. Al usar el silencio como técnica, su agente puede ser sensible en el teléfono. Las pausas significativas intencionales se integran en nuestra venta y se enfatizan en el mapa de llamada como ayuda para animar la inclusión del cliente.