Saturday, May 26, 2012
Ideal geographic location.
Our Costa Rican Call Center gives the top quality bilingual call center support for salaries that are 40%-80% lower than the United States. There is an abundance of English speakers accustomed to the requirements of the North American market. The country’s ideal geographic location while located in the Central Standard Time zone makes Costa Rica a perfect solution. Thus, offering your company easy access to near-shore delivery capabilities. For an example, a client in California knows the call center is just an hour ahead of Pacific Standard Time. As a substitute of spending nearly a whole day traveling to Asia or the Middle East, our client can be in the capital, San Jose, within 4 1/2 hours on a nonstop flight.
Nuestro centro de atención telefónica de Costa Rica brinda ayuda bilingüe de calidad superior con sueldos que van de 40%-80% más bajo que en los Estados Unidos. Hay una abundancia de personas de habla inglesa acostumbradas a los requisitos del mercado norteamericano. La ubicación geográfica ideal del país y localizada en la zona horaria estándar central hace de Costa Rica una solución perfecta. Así, ofreciendo a su compañía capacidades de fácil acceso a entrega cercana. Por un ejemplo, un cliente en California sabe que el centro de atención telefónica está apenas una hora adelante de la hora estándar pacífica. En lugar de pasar casi un día completo en un viaje a Asia o al Oriente Medio, nuestro cliente puede estar en la capital, San José, en el plazo de cuatro horas y media en un vuelo directo.