Tuesday, May 22, 2012

Prepare our team of agents for your campaign

Finding your need

Encontrando su necesidad

Our goal is to understand exactly what you are looking for and your specific outsourcing business needs. At Costa Rica’s Call Center, we are trained to ask you a series of selective questions to better prepare our team of agents for your campaign. Every small detail is very important and must be taken into consideration.. We want you not to feel rushed. Feel free to take your time when explaining your objectives and goals. We listen carefully to all of your concerns and ideas. At our call center, we do not use a generic format that is used every client that contacts us. By doing so, would be a huge disservice to your time and to your company’s outsourcing campaign. At Costa Rica’s Call Center , every new client is deemed as unique and warrants their own custom made campaign program.

Nuestra meta es entender exactamente qué busca y su necesidad específica de negocio. En Costa Rica’s Call Center, estamos entrenados para hacerle una serie de preguntas selectivas y así preparar mejor a nuestro equipo de agentes para su campaña. Cada pequeño detalle es muy importante y se debe tomar en consideración. No queremos que tenga una sensación de apremio. Siéntase libre de tomar su tiempo al explicar sus objetivos y metas. Escuchamos cuidadosamente todas sus preocupaciones e ideas. En nuestro centro de atención telefónico, no utilizamos un formato genérico que se utiliza en cada cliente que nos llama. Si lo hiciéramos, sería un deservicio enorme a su tiempo y a la campaña de contratación externa de su compañía. En Costa Rica’s Call Center, cada cliente nuevo es considerado único que se merece su propio programa de campaña específico.