Saturday, May 26, 2012
Decrease the causes of burnout and reduce attrition.
Our managers aspire to raise self-esteem and add to an agent’s professional development. They are expected to decrease the causes of burnout and reduce attrition during a campaign by genuinely listening to all agents with an open mind. Stress works in a unique way to motivate, like reverse psychology. Our telemarketing agents are aware that adversity is a challenge and should be handled with grace and style. Every Costa Rica’s Call Center agent knows that our call center truly cares about them, which in turn, strengthens their devotion and commitment to your outsourced campaign.
Nuestros encargados aspiran aumentar el amor propio y añadir al desarrollo profesional de un agente. Se espera que disminuyan las causas del agotamiento durante una campaña al escuchar auténticamente a todos los agentes con una mente abierta. El estrés trabaja de una manera única para motivar, como la psicología inversa. Nuestros agentes de telemercadeo son conscientes que la adversidad es un desafío y se debe tomar con tolerancia y estilo. Cada agente de Costa Rica’s Call Center sabe que nuestro centro de atención telefónico verdaderamente se interesa por ellos, lo que a su vez, consolida su dedicación y compromiso a su campaña de contratación externa.