Thursday, August 2, 2018

RETRO BRICK MANSION. COSTA RICA LIMOUSINE TRANSPORTATION MERCEDES W123 300D



Enthusiasm for the 123 series increased further in 1977 as this was the year in which Mercedes-Benz presented three additional body variants: the coupé. the long-wheelbase saloon. and for the first time in the brand's history a factory-built estate wagon. In August 1977 Mercedes-Benz introduced the long-wheelbase version of the intermediate class saloon: the wheelbase of the W123 (3. 43 metres) was 63 centimetres longer than that of the saloon (2. 80 metres). That provided enough space for a third seat bench and made the car a comfortable executive company car or hotel limousine for seven/eight passengers. Only the 250. 240 D and 300 D models were offered with the long wheelbase. The W123 line was continuously and relentlessly developed and improved and refined throughout its production cycle and by 1985 the series was near perfection and marked perhaps the ultimate expression of Mercedes long renowned and well deserved reputation for build quality. durability and longevity. Despite its imposing proportions and powerful engines.

the Long-Wheelbase saloon was not mainly intended as a solely representational vehicle. rather. this rare Long Wheel Base body variant was intended to serve as a sophisticated touring car for several passengers for a variety of upscale purposes and once again impressed the industry with its high degree of ride comfort and great spaciousness and predictably many of these exclusive vehicles joined the fleets of diplomatic embassies and the era's top celebrities and social elite.

this is one of the finest cars ever built by Mercedes-Benz. or for that matter any other car manufacturer. and they are now becoming increasingly more desirable and hard to find.

BENCHMARKING DANS L’INDUSTRIE DE L’IMPARTITION

Nos habitudes de centre d'appels avancées sont renforcées par notre méthodologie de coaching SMART et seront mises en place pour assurer la cohérence entre tous les centres d'appels. Pour assurer un moral élevé des employés, nous mettons en œuvre des promotions internes et des compétences croisées afin de garantir un service à la clientèle ou un agent de télémarketing polyvalent et bien formé. Une équipe de BPO reçoit toujours des évaluations initiales et un soutien continu. Nous considérons tous les candidats qui travaillent au centre d'appels comme un atout par rapport à un contrat de location à court terme. Naturellement, une politique de porte ouverte et un accès quotidien à tous les niveaux de leadership ne sont jamais niés.

Nos centres d’appels en Amérique centrale utilisent au moins 22 indicateurs de performance clés, ainsi que les meilleures pratiques éprouvées en matière de BPO. Les sujets allant du temps de réponse, de la qualité, du coût par appel, de l'ESAT pour assurer un mouvement positif, FCR et CSAT se sont concentrés sur des expériences de service client excellentes.

Notre meilleure équipe de gestion des centres d'appels proches des côtes observe constamment de nouvelles méthodes, idées et outils afin d'améliorer notre efficacité et prête à identifier et à résoudre un problème dans le cadre d'une campagne proche du littoral. Le Call Center du Costa Rica met en œuvre en permanence de nouvelles stratégies de sous-traitance offshore améliorées tout en affinant les anciennes techniques qui améliorent les performances et le retour sur investissement.

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VINTAGE 1984 MERCEDES 300D W123 LWB SEDAN LANG LIMOUSINE.

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