Thursday, May 24, 2012

Contacting the decision maker.

To completely understand the true response of your customers, a relevant information checklist will be established and reviewed for value throughout each phone call. A campaign must attempt to amplify the percentage of contacting the decision maker by phone and those that would like to do business with your company. Our call center agents are trained to carefully go over all of the information given by the customer so that both parties involved can evade costly errors. At Costa Rica’s Call Center, we make all attempts to make certain that the customer was actively listening to our offer as well as testing and verifying their cognitive reasoning abilities. Every contact made on a phone call will not be considered a lead, only those potential customers that exhibit a true interest will be sent to you.

Para entender totalmente la respuesta verdadera de sus clientes, una lista de control de información relevante será establecida y revisada para valorar cada llamada de teléfono. Una campaña debe intentar ampliar el porcentaje de contacto de la persona responsable de tomar decisiones por teléfono y aquellos que quieran hacer negocio con su compañía. Nuestros agentes del centro de atención telefónico son entrenados para repasar cuidadosamente toda la información dada por el cliente de modo que ambas partes implicadas puedan evitar errores costosos. En Costa Rica’s Call Center, hacemos los posible para asegurarnos que el cliente escuchó nuestra oferta así como probar y verificar activamente sus capacidades cognoscitivas de razonamiento. Cada contacto hecho en una llamada telefónica no será considerado un cliente potencial, sólo les enviarán aquellos clientes potenciales que presentan un interés verdadero.