Thursday, May 24, 2012

Genuine competitive advantage



Acquiring new customers is 10 times more difficult and expensive than retaining old ones. Our carefully crafted surveys are used to tactfully remind your customers of the high value they are to your company. We will identify issues that are critical to developing old customer retention and uncovering their concerns, which would prevent a loyalty factor from deteriorating. Costa Rica’s Call Center realizes that in an increasingly competitive market, returning to relationships that are more personal with customers can be a genuine competitive advantage. While the majority of companies fear a discontented customer, our call center agents encourage all clients to voice any dissatisfaction they may have about your company or industry. By paying attention to every detail, Costa Rica’s Call Center will supply your company with priceless constructive criticism that can be implemented to bring to a standstill potentially lost profits and to increase customer satisfaction.

La adquisición de nuevos clientes es 10 veces más difícil y costosa que conservar los clientes ya obtenidos. Nuestras encuestas cuidadosamente hechas se utilizan para recordar sutilmente a sus clientes el elevado valor que tienen en su compañía. Identificaremos los problemas que son críticos para desarrollar la retención del cliente y descubrir sus preocupaciones, lo que evitaría que el factor de lealtad se deteriorara. Costa Rica’s Call Center sabe que en un mercado cada vez más competitivo, el volver a las relaciones que son más personales con los clientes pueden ser una ventaja competitiva auténtica. Mientras que la mayoría de compañías le teme a un cliente descontento, nuestros agentes del centro de atención telefónico animan a todos los clientes a expresar cualquier descontento que puedan tener sobre su compañía o industria. Al prestar atención a cada detalle, Costa Rica’s Call Center suministrará a su compañía las críticas constructivas inestimables que se pueden implementar para frenar por completo la potencial pérdida de los réditos e incrementar la satisfacción del cliente.