Saturday, May 26, 2012

Reading a script is not effective on a phone call.



Our telemarketing knowledge has discovered that a percentage of smaller businesses that attempt to begin their own telemarketing campaign place very little thought into the telemarketing script itself. The effort is respectable, but following extensive days on the phone and not achieving the desired outcome, a good number of business owners recognize that reading a script is not effective on a phone call. A checklist of questions with a courteous introduction may function from time to time. Most people are insensitive to telemarketers before they can get a chance to make a presentation or even introduce your company. As soon as we enhance your telemarketing script, your conversation will shift to the next stage of communication. As a value added benefit to your campaign, a telemarketing script is included free of charge when you outsource with Costa Rica’s Call Center.

A través de nuestra experiencia en telemercadeo hemos descubierto que un porcentaje de empresas pequeñas que intentan comenzar su propia campaña de telemercadeo piensas muy poco en el guión a usar. El esfuerzo es respetable, pero después de días extensos en el teléfono y no alcanzar el resultado deseado, un buen número de propietarios de negocio reconoce que el leer de un guión no es eficaz en una llamada telefónica. Una lista de control de preguntas con una introducción cortés puede funcionar de vez en cuando. La mayoría de la gente es insensible a los teleoperadores antes de que puedan tener ocasión de hacer una presentación o aún de presentar su compañía. Tan pronto como mejoremos su guión de telemercadeo, su conversación se desplazará a la siguiente etapa de comunicación. Como ventaja de valor agregado a su campaña, un guión de telemercadeo se incluye gratuitamente cuando ustedes contratan de forma externa con Costa Rica’s Call Center.