Saturday, May 26, 2012

Contact a broader range of would-be customers.



Seminar registering and follow up

Registro de seminario y seguimiento

Costa Rica’s Call Center encourages every public speaker to utilize our call center to make your seminar well-organized and successful. Our agents are capable in supporting your event with a sales team, dedicated follow up organization and specifically designed promotional literature. Every contact throughout the registering procedure can be made in English and Spanish so you may contact a broader range of would-be customers. Gathering information on your campaign’s prospects ought to be a significant element of the seminar procedure and must taken into consideration. At Costa Rica’s Call Center, we create a pre-qualification questionnaire preceding your event. In addition, creating a post-event follow-up plan that will increase your attendance and profits. As your seminar date draws near, we will utilize our in depth callback directory in order to make reminder phone calls and to send several informative emails before your event. Naturally, time is critical to stimulate the registrants who are behind in paying and to decrease buyer's regret. This procedure will examine past cancellations in order to pick up the registering procedure.

Costa Rica’s Call Center anima a cada orador público a utilizar nuestro centro de atención telefónico para hacer que su seminario sea bien organizado y exitoso. Nuestros agentes son capaces en apoyar su acontecimiento con el equipo de ventas, dedicarse a la organización de seguimiento y diseñar específicamente la literatura promocional. Cada contacto en el procedimiento de registro se puede hacer en inglés y español así que ustedes pueden entrar en contacto con una gama más amplia de clientes potenciales. La recopilación de información sobre los clientes potenciales de su campaña debe ser un elemento significativo del procedimiento del seminario y debe ser tomado en consideración. En el centro de atención telefónico de Costa Rica, creamos un cuestionario de preselección antes de su evento. Adicionalmente se crea un evento posterior de seguimiento que aumentará su asistencia y beneficios. Al acercarse su fecha de seminario, utilizaremos nuestro directorio para hacer llamadas de teléfono de recordatorio y enviar varios correos electrónicos informativos antes de su acontecimiento. Naturalmente, el tiempo es crítico para estimular a los inscritos que aun no han pagado y disminuir el arrepentimiento del comprador. Este procedimiento examinará cancelaciones previas para acelerar el procedimiento de registro.